سخنگوی شورای عالی استان‌ها خبر داد: رئیس قوه قضائیه، وزیر راه و شهرسازی و معاون اعتبارات بانک کشاورزی مهمانان اجلاس سی و چهارم شورای عالی استان‌ها
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
سخنگو

آقاملایی با اشاره به برگزاری سی و چهارمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 22 و 23 مردادماه گفت: وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت مدیره و معاون اعتبارات بانک کشاورزی و آیت‌الله رئیسی مهمان اجلاس سی و چهارم شورای عالی استان‌ها خواهند بود.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی در دستور کار مجلس شورای اسلامی است مقرر شد روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۳ و ۲۴ مردادماه سی و چهارمین اجلاس رسمی شورای عالی استان‌ها برگزار گردد؛ بنابراین روز چهارشنبه جلسه رسمی و غیرعلنی در مجلس قدیم برگزار و در آن 12 طرح از جمله طرح دوفوریتی مدیریت یکپارچه شهری و روستایی، 2 طرح یک فوریتی و 9 طرح تصویب شده در کمیسیون های هشتگانه بررسی می شود.

 

آقاملایی ادامه داد: افزون بر این بعدازظهر روز چهارشنبه عضو هیئت مدیره و معاون اعتبارات بانک کشاورزی در جمع اعضای شورای عالی استان‌ها حضور می‌یابد تا به دغدغه نمایندگان این شورا در خصوص مشکلات کشاورزان پاسخ دهد.

 

سخنگوی شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: عصر روز چهارشنبه نیز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات راه‌های کشور برگزار می‌شود.

 

نماینده استان گلستان در شورای عالی استان‌ها در ادامه گفت: اجلاس سی و چهارم صبح روز پنجشنبه در مجلس قدیم با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین هه لاله امینی نماینده استان کردستان، سعید صوفی نماینده استان مرکزی و سید مقیم مقیمی نماینده استان مازندران در این جلسه نطق پیش از دستور خواهند داشت؛ و در ادامه نیز شورای عالی استان‌ها به بررسی طرح خواهد پرداخت.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی