حجم تخلفات در شوراها به نسبت سایر ارگان ها بسیار کمتر است. وضعیت استان مازندران قرمز است| شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مازندران سفر نکنند
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
سید مقیم مقیمی

سیدمقیم مقیمی گفت: علی رغم اینکه وضعیت قرمز استان مازندران در بیماری کرونا اطلاع رسانی شده است بازشاهد هستیم که شهروندان به این استان سفر می کنند.

سید مقیم مقیمی نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با بیان اینکه برای تعطیلات پیش رو هیچ گونه محدودیتی برای سفر به این استان اعمال نشده است اظهارداشت: همین امر سبب گسترش ویروس کرونا می شود. بنابراین شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مازندران سفر نکنند.

وی با بیان اینکه مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد گفت: علی رغم اینکه این موضوع اطلاع رسانی شده است بازشاهد هستیم که شهروندان به این استان سفر می کنند و اصلا این بیماری را جدی نمی گیرند. این مسافرت ها خود به نوعی ظلم به استان گلستان است.

نماینده مازندران در شورای عالی استان ها افزود: هیچ گونه اراده و عزمی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مسئولان استانی مشاهده نمی شود. آمار مبتلایان و جانباختگان این بیماری در استان رو به افزایش است.

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی