رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی مطرح کرد: جوانان؛ حلّال مشکلات چهل ساله انقلاب
سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
اله یاری

اولین جلسه هم اندیشی شبکه اجتماعی جوانان با حضور اله یاری رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در مسیر گام دوم انقلاب و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص استفاده از ظرفیت های جوانان و نخبگان در دهه پنجم انقلاب اسلامی، اولین نشست مشورتی رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با جمعی از جوانان، نخبگان شهری و استانی در محل سالن جلسات شورای اسلامی استان برگزار شد.

در این نشست علی محمد اله‌یاری رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور میهمانان عنوان کرد: در حوزه مشارکت اجتماعی در تمام استان مشکل داریم و امیدواریم با حضور شما جوانان و نخبگان شهری و استانی بتوانبم گامی موثر در راستای برنامه ریزی به جهت افزایش مشارکت های اجتماعی در بین تمام هم استانی هایمان رقم بزنیم.

رئیس شورای اسلامی استان ادامه داد: جوانان می توانند با شناسایی مشکلات، معضلات، فرصت ها و تهدیدها ، مدیران شهری و استانی را در راه رفع این موارد به نفع مردم کمک کنند. این افدامات مستلزم تدوین ساختاری جامع جهت استفاده از ظرفیت های مشورتی با جوانان می باشد.

اله‌یاری ادامه داد: اتفاق های خوب و ایده های ناب که از ذهن فعال جوانان تراوش می کند باید حتما خوب مستند شود تا بتوان به بهترین و در اثر گذارترین زمان ممکن از آنها استفاده و بهره برد.

 وی ادامه داد: اگر نیاز را در تشکیلات به حضور جوانان ایجاد شود مطمئناً ماندگار خواهید شد و می توانید مدیران و مسئولین را در راستای تصمیم گیری جهت ارائه خدمات به مردم کمک نمایید.

در پایان این نشست مقرر شد: ساختاری در خصوص استفاده از ظرفیت فکری و مشورتی شبکه اجتماعی جوانان توسط محفوظی مشاور و تقدیسی مسئول روابط عمومی شورای استان تبیین گردد.

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی