نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها مطرح کرد: مردم زلزله زده شهرستان های میانه وسراب همچنان در کانکس
دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

ابوالقاسم داداشلو گفت: باتوجه به اینکه قیمت مصالح ساختمان در حال افزایش است از دولت انتظار داریم تسهیلات را به صورت یکجا در اختیار مردم شهرستان های میانه و سراب قرار دهد.

ابوالقاسم داداشلو نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها با اشاره به زلزله اخیر شهرستان های میانه و سراب اظهارداشت: دولت آنچنان که باید به وعده های خود پیرامون حل مشکلات زلزله زدگان عمل نکرده است.

وی گفت: بعد از گذشت هشت ماه از زلزله مردم همچنان در کانکس ها زندگی می کنند و در حال حاضر باتوجه به گرمای شدید هوادار روز و وجود شبهای سرد شرایط سختی را تجربه می کنند.

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها با بیان اینکه دولت تسهیلاتی را برای مردم پیش بینی کرده است گفت: مردم به صورت مرحله ای این تسهیلات را دریافت می کنند. باتوجه به اینکه از یکسو قیمت مصالح ساختمان در حال افزایش است و از سوی دیگر فصل کاری استان آذربایجان شرقی بعد از 2 سه ماه به اتمام می رسد از دولت انتظار داریم که این تسهیلات را به صورت یکجا در اختیار مردم قرار دهد تا  بتوانند خرید خود را انجام داده و خانه های خود را تا رسیدن فصل سرما به اتمام برسانند.

داداشلو در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که ان شاء الله در سایه حمایت های دولت و ارائه به موقع تسهیلات شاهد سامان دهی منازل بیش از سه هزار خانوار زلزله زده باشیم .

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی