نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها، انتخاب علی احمدی به عنوان نماینده مجلس را تبریک گفت
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
میاندواب

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها، انتخاب علی احمدی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه میاندوآب و چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، بهارعلی محمدی نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها و عضو شورای شهر چهاربرج، در پیامی انتخاب علی احمدی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه میاندوآب و چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

جناب آقای علی احمدی

منتخب حوزه انتخابیه میاندوآب و چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو، انتخاب شما به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان‌های میاندوآب و چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را شادباش می‌گویم.

از اینکه توانستید با درستکاری، پشتکار و خدمت صادقانه، اعتماد مردم حوزه انتخابیه میاندوآب و چهاربرج و باروق برای ورود به مجلس را به دست آورید، خدا را شاکرم و برای حضرتعالی آرزوی توفیق و سربلندی در راه خدمت به ایران اسلامی را دارم.

قطعا حضور شما در مجلس شورای اسلامی منشاء تحولات و اتفاقات چشمگیر خواهد بود و امید است با ورود شما به مجلس شورای اسلامی شاهد تصویب قوانین خوب، حل مشکلات مردم و ارتقاء جایگاه مدیریت شهری باشیم. ان‌شاءالله

بهارعلی محمدی

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی