یادداشت | محمدرضا اسدی/نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها: شرکت در انتخابات، گامی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
اسدی

مشارکت در ساختار قدرت از طریق انتخابات به نوعی کمک به توسعه کشور است. مردم با شرکت در انتخابات می‌توانند افراد مومن، متعهد، انقلابی، دغدغه‌مند و کارکشته را انتخاب کنند تا کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت دهند و قطعا مردم با انتخاب افراد صالح به پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

انتخابات به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی، نشان دهنده وجود مردم سالاری دینی در کشور است که به لطف انقلاب اسلامی به مردم هدیه داده شد. هدیه‌ای که سبب شد مردم سرنوشت خود را به دست بگیرند و اصل حکومت مردم بر مردم در این کشور جاری و ساری شود. 
نیازی به گفتن نیست که برگزاری انتخابات سبب گردش نخبگان در راس هرم قدرت می‌شود و افراد جدید با تلاش و کوشش و به صورت پله به پله و مهمتر از همه با تایید و انتخاب مردم به بدنه قدرت راه پیدا می‌کنند و از آنجایی که از میان مردم انتخاب شدند درد مردم را درک می‌کنند و برای حل مشکل گام بر می‌دارند.
درست است که هر ساختار سیاسی در جهان دارای نقص‌هایی است و سیستم کاملی وجود ندارد اما سیستم انتخاباتی دموکراسی بهترین راه برای توزیع قدرت سیاسی است و سبب می‌شود مردم در انتخاب مسئولان نقش اساسی ایفا کنند. از این رو شرکت در انتخابات نه تنها یک وظیفه که یک حق است و مردم باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دین خود را به کشور و نظام اسلامی ایفا کنند و در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند.
از سوی دیگر مشارکت در ساختار قدرت از طریق انتخابات به نوعی کمک به توسعه کشور است. مردم با شرکت در انتخابات می‌توانند افراد مومن، متعهد، انقلابی، دغدغه‌مند و کارکشته را انتخاب کنند تا کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت دهند و قطعا مردم با انتخاب افراد صالح به پیشرفت کشور کمک می‌کنند.
از این رو به عنوان منتخب مردم در شوراها، از مردم غیور و انقلابی کشور می‌خواهم بدون توجه به تبلیغات دشمنان گام در صحنه گذارند و با حضور در پای صندوق‌های رای، ضمن حمایت از حقانیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشتی دیگر بر دهان دشمنان بزنند.
به امید پایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی مردم ایران
پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی